Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

'Ηθελα να 'μαι στο χωριό - Νάσια Κονιτοπούλου, 'Hthela na 'mai sto xwrio - Nasia Konitopoylou

Η Νάσια Κονιτοπούλου τραγουδά Γιώργο Κονιτόπουλο



'Ηθελα να 'μαι στο χωριό - Νάσια Κονιτοπούλου

Μουσική/Στίχοι: Παραδοσιακό Νάξου (Κορώνου)

Ήθελα να ‘μαι στο χωριό ένα βαρύ χειμώνα
Με μια αγάπη μου παλιά που τη θυμάμαι ακόμα
Όταν θυμάμαι το χωριό κλαίει η καρδιά μου πάντα
ο νους μου γίνεται θεριό, Χριστέ μου και μα γιάντα

Ήθελα να ‘μαι στο χωριό με κρύο και με χιόνια
στο σπίτι μου το πατρικό που ‘χω να πάω χρόνια
Να ψήνω τη ρακόμελη όταν θα πέφτει χιόνι
να πίνω και να τραγουδώ μαζί με τσοι γειτόνοι

Θα πάρω την απόφαση και στο χωριό θα ζήσω
που ‘ναι η ζωή απόλαυση την κόλαση ν’ αφήσω
Να ξαναζήσω τα παλιά και όλα τα περασμένα
στα χρόνια μου τα παιδικά ίντα ‘χω καμωμένα

Ήθελα να με στο χωριό ένα βαρύ χειμώνα
με μια αγάπη μου παλιά που τη θυμάμαι ακόμα
Να ξαναζήσω τα παλιά και όλα τα περασμένα
στα χρόνια μου τα παιδικά ίντα ‘χω καμωμένα

Δεν υπάρχουν σχόλια: