Σάββατο 1 Μαΐου 2010

ΤΖΙΒΑΕΡΙ ΜΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Χατζηδάκη Αιμιλία (Λέρος 1924 - Σαλαμίνα 1999).
Αξέχαστη τραγουδίστρια της παραδοσιακής μουσικής, ειδικευμένη στο δωδεκανησιακό τραγούδι, κόρη του Στ. Α. Χατζηδάκη. Αποκλήθηκε «αηδόνι του Αιγαίου» και στη δεκαετία του 1950 εμφανίστηκε με τον πατέρα της στο Φεστιβάλ Βαλκανικών χωρών της Βουλγαρίας (Σόφια) όπου και έδωσε πολλές συναυλίες. Εμφανίστηκε επίσης σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης και 2 φορές στην Αμερική. Τέλος, συνταξιοδοτήθηκε το 1986 από την εφημερίδα «Φωνή του Πειραιώς» στην οποία δούλεψε επί 16ετία... Κατέλιπε πλούσια δισκογραφία με αυθεντικές εκτελέσεις. Στη διάρκεια της πολυετούς σταδιοδρομίας της, είχε συμμετοχή σε εκατοντάδες συναυλίες και ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές (ενώ ποτέ δεν τραγούδησε επαγγελματικά σε Κέντρα).



Τζιβαέρι μου

Αχ! Η ξενιτειά το χαίρεται
Τζιβαέρι μου
Το μοσχολούλουδο μου
σιγανά και ταπεινά

Αχ! Εγώ ήμουνα που το στειλα
Τζιβαέρι μου
Με θέλημα δικό μου
σιγανά πατώ στη γη

Αχ! Πανάθεμά σε ξενιτειά
Τζιβαέρι μου
Εσέ και το καλό σου
σιγανά και ταπεινά

Αχ! Που πήρες το παιδάκι μου
Τζιβαέρι μου
και το κανες δικό σου
σιγανά πατώ στη γη

Δεν υπάρχουν σχόλια: