Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Γιάννης Πάριος - Να σ' αγαπώ ηντά 'θελα




Στίχοι: Παραδοσιακό Μουσική: Παραδοσιακό Εκτελέσεις:Γιάννης Πάριος

Να σ' αγαπώ ηντά 'θελα Να σ' αγαπώ ηντά 'θελα Να σ' αγαπώ ηντά 'θελα νά 'χω φουρτούνα και μπελά Ήντα σού 'κανα κι 'ντάχεις κι όλο με τα μένα τά 'χεις κι όλο με τα μένα τά 'χεις ήντα σού 'κανα κι 'ντάχεις Στην κρεβαταριά που φαίνεις

 Στην κρεβαταριά που φαίνεις Στην κρεβαταριά που φαίνεις ότι κάνω το μαθαίνεις Να σ' αγαπώ χωρίς να θέλω γιατί μοιάζεις των αγγέλων γιατί μοιάζεις των αγγέλων σ' αγαπώ χωρίς να θέλω Βρε δώσ' μου μια ματιά κι ας είναι δώσ' μου μια ματιά κι ας είναι δώσ' μου μια ματιά κι ας είναι ψεύτικη μα θέλω τήνε Βρε ήντα τήνε θες θα στη δώσω ψεύτικη θα σου τη δώσω ψεύτικη θα σου τη δώσω ήντα τήνε θες θα στη δώσω Γύρισε δώσ' μου μια ματιά Γύρισε δώσ' μου μια ματιά Γύρισε δώσ' μου μια ματιά γιατί με πλήγωσες βαθιά Βρε αφού μια ματιά λυπάσαι φαίνεται τσιγκούνα θά 'σαι φαίνεται τσιγκούνα θά 'σαι αφού μία ματιά λυπάσαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: