Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Νίκος Ζωιδάκης Μαντινάδες



 ΝΙΚΟΣ ΖΩΙΔΑΚΗΣ - ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

  • Επήγα πάλι στου γιατρού γιατί πονεί η καρδιά μου και τη μορφη τση μου δειξε το καρδιογράφημα μου.

  • Ερώτηξα τον το γιατρό γιά ηντα πονεί η καρδιά μου και μου πε πιο συχνότερα να σε θωρώ κερά μου.

  • Σκίσε γιατρέ τις συνταγές και άμε στη δουλειά σου, μα τη δική μου πάθηση δε γράφουν τα χαρτιά σου.

  • Εγινα οργάνων δωρητής μα έδωκα μόνο μάτια για δε μεταμοσχεύονται καρδιές που ναι κομμάτια.

  • Αλλάζει θέση η καρδιά και στα δεξιά ριζώνει να μη τη βρίσκει η καθεμιά να μου τηνε πληγώνει.

  • Σε άγιο δισκοπότηρο το δάκρυ τση θα κλείσω την ώρα που θα ξεψυχώ, μ αυτό να κοινωνήσω.

  • Ομως πολλοί θα προβληματιστούν όταν θα με κηδένεγιατί θα δούνε πρώτη φορά μάτια νεκρού να κλαίνε.

  • Μα ανε ποθάνω κι ακουστεί φτερούγισμα κοντά σου θα΄ναι η ψυχή μου απού ποθεί να μπει στην αγκαλιά σου.

  • Παίξε μου χίλιες μαχαιριές μα στρίψε το μαχαίρι θα ναι γλυκός ο θάνατος απ το δικό σου χέρι.

  • Να μουνα ανθός στο κήπο σου και να κοπώ από σένα για να με βρει κι ο θάνατος σε χέρια αγαπημένα.

  • Ανε πιστέυεις στο θεό μη μ αρνηθείς κερά μου,πριν σ αγαπήσω τα ξερες τα ελαττώματα μου.

  • Οντα θα νιωσεις τι θα πει αγάπη και πονέσειςόλα τα λάθη απού καμα θα μου τα συγχωρέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: