Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Αν είσαι φως μου όνειρο - Στέλιος Μπικάκης



Αν είσαι φως μου όνειρο - Στέλιος Μπικάκης
Στίχοι

Αν είσαι φως μου όνειρο έλα κι ονειρεψέ με αν είσαι πάλι θάνατος έλα και σκότωσε με. Τώρα που είμαστε αγκαλιά σπάσε το το ρολόι σπάσε το το ρολόι να μη γυρνά τσ αγάπης σου την ώρα να μου τρώει
Τώρα που είμαστε μαζί σταμάτησε το χρόνο, σταμάτησε το χρόνο έτσι, έτσι και αλλιώς εσύ μπορείς με ματιά σου μόνο

Το κορδελάκι που φορείς το κορδελάκι που φορείς και δένεις τα μαλλιά σου, αχ και δένεις τα μαλλιά σου δω μου το για να κρεμαστό δω μου το για να αφού δε ζω κοντά σου  το κορδελάκι που φορείς και δένεις τα μαλλιά σου

Άσε μου στο κορμάκι σου να ταξιδέψω φως μου να ταξιδέψω φως μου να πω πως έκανα το γύρο όλου του κόσμου να χε μπορώ από πάνω ότι θέλω να πάρω ότι θέλω θα θα διάλεγα τα μάτια σου που μοιάζουν των αγγέλων

Τη ζωγραφιά σου που έκανες στην πλάτη σου από πίσω άσε με φως μου μια φορά να την προσκυνήσω

Δεν υπάρχουν σχόλια: