Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Χαρά Βέρρα Γλύκα γλύκα γλυκιά μου



Χαρά Βέρρα Στίχοι Γλύκα γλύκα γλυκιά μου γλύκα γλύκα γλυκιά μου έλα στην αγκαλιά μου έλα στην αγκαλιά μου Έλα έλα μικρό μου έλα έλα μικρό μου έλα ελα μωρό μου έλα έλα μωρό μου Έλα ν' ανταμωθούμε έλα ν' ανταμωθούμε τα παλιά μας να πούμε τα παλιά μας να πούμε Γλύκα γλύκα τα φιλιά σου

Γλύκα γλύκα τα φιλιά σου γλύκα και η ομορφιά σου γλύκα και η ομορφιά σου Έλα έλα σε μένα έλα έλα σε μένα μην ακούσεις κανέναν μην ακούσεις κανέναν Έλα ν' ανταμωθούμε έλα ν' ανταμωθούμε τον καημό μας να πούμε τον καημό μας να πούμε Γλύκα γλύκα γλυκιά μου γλύκα γλύκα γλυκιά μου βάζεις μες την καρδιά μου βάζεις μες την καρδιά μου

 Έλα έλα παιδί μου έλα έλα παιδί μου έλα μες την ψυχή μου έλα μες την ψυχή μου Έλα ν' ανταμωθούμε έλα ν' ανταμωθούμε και μαζί να τα βρούμε και μαζί να τα βρούμε Γλύκα γλύκα γλυκιά μου γλύκα γλύκα γλυκιά μου έλα στην αγκαλιά μου έλα στην αγκαλιά μου Έλα έλα μικρό μου έλα έλα μικρό μου έλα ελα μωρό μου έλα έλα μωρό μου Έλα ν' ανταμωθούμε έλα ν' ανταμωθούμε τα παλιά μας να πούμε τα παλιά μας να πούμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: