Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Πάρε Μαριώ πάρε Μαριώ τη ρόκα σου, Σρατής Ράλλης

 Κόρη που ‘φαί… κόρη που ‘φαίνεις στ’ αργαλειό, και ‘φαίνεις και ξεφαίνεις και το νου μου τον ε παίρνεις. Κόρη που ‘φαί… κόρη που ‘φαίνεις αργαλειό, έβγα στο φράχτη φράχτη βάσανα π’ έχει η αγάπη.

Πάρε Μαριώ πάρε Μαριώ τη ρόκα σου, κι έλα στο φράχτη φράχτη βάσανα που ‘χει η αγάπη. Κόρη σαν πας κόρη σαν πας στην εκκλησιά, και κάνεις το σταυρό σου να δεις τον αρμαστό σου Χάλα Θεέ χάλα Θεέ μου τ’ αργαλειό, να σπάσουν οι κλωστές της να σπάσουν οι κλωστές της. Να σπάσουν κι οι να σπάσουν κι οι μασούτ(θ)ες της, να δω τις προκοπές της να δω τις προκοπές της Μαστόρισσα μαστόρισσα μαστόρισσα, να σπάσει η μηχανή σου να σπάσει η μηχανή σου. Να βγει η μαστό… να βγει η μαστοροπούλα σου, να μείνεις μοναχή σου να σπάσει η μηχανή σου.

Πάρε με κό… πάρε με κόρη στ’ αργαλειό, για να σου μασουρίζω και να σε ‘πισπερίζω. Μεταξωτό μεταξωτό είναι το πανί, κι ολόχρυσο το χτένι και η κόρη που το υφαίνει Κόρη στο κι… κόρη στο κιλιμάκι σου, κάμε κι εμένα τόπο κάμε κι εμένα τόπο. Μ’ εσύ να βά… μ’ εσύ να βάλ(λ)εις τα πλουμιά, κι εγώ να δένω κόμπο κάμε και μένα τόπο Όσα άστρα έ… όσα άστρα έχει ο ουρανός, τριγύρω στο φεγγάρι τριγύρω στο φεγγάρι Τόσα καλη… τόσα καλησπερίσματα, σου στέλνω κάθε βράδυ σου στέλνω κάθε βράδυ

Δεν υπάρχουν σχόλια: